Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Preguntes freqüents Resol els dubtes més habituals quant a l'adquisició d'entrades i les condicions d'accés als diferents espais de la programació. https://www.rubi.cat/ca/temes/cultura/festes-i-tradicions/festa-major-de-sant-pere/festa-major-2021/informacio-practica/preguntes-frequents/@@images/image/preview

Preguntes freqüents

Resol els dubtes més habituals quant a l'adquisició d'entrades i les condicions d'accés als diferents espais de la programació.
Quines són les mesures COVID-19 que es prendran a la Festa Major i al festival RRandom 2021?

Pots consultar l'apartat Mesures de seguretat, higiene i prevenció de contagis per COVID-19.
    

Quines són les condicions d’entrada de menors d’edat?

Pots consultar l'apartat Política de menors.
   

Hi ha espais habilitats per a persones amb mobilitat reduïda?

Sí que n'hi haurà. Pots consultar-ne el detall a l'apartat Espais habilitats per a persones amb mobilitat reduïda.
    

Hi haurà servei de bar?

No es permet el consum d’aliments ni de begudes en els espais de programació, així com tampoc l’entrada de begudes, ampolles i/o aliments en els recintes d’activitat per raons de seguretat. Aquestes seran retirades en el control d’accés. En el cas del mercat de l'ARTBORETUM del parc del Castell, únicament es permetrà el consum d’aliments i begudes en els espais habilitats a aquest efecte.
   

Es poden retornar les entrades?

En cas de cancel·lació dels espectacles de pagament, es retornarà l’import de les entrades. En la resta de casos, l’import de l’entrada no es retornarà. En casos de retorn d’entrada per l’existència de simptomatologia compatible o contacte amb una persona diagnosticada de COVID-19, contacta amb helpdesk@koobin.cat i intentarem resoldre el teu cas. Per raons d’aforament, es prega fer un ús responsable de les entrades i evitar l’absentisme. Per a qualsevol altra casuística, escriu-nos a helpdesk@koobin.cat i intentarem resoldre el teu cas.
    

No he rebut les entrades al meu correu electrònic. Què he de fer?

En els processos de reserva i de compra a través de rubi.koobin.cat, el correu electrònic de confirmació pot trigar fins a 20 minuts a arribar a la teva bústia de correu. És normal que no el rebis immediatament. Revisa la teva carpeta d’spam i, si utilitzes Gmail, també les pestanyes de Social, Promocions i Notificacions (Updates). Si passa més d’una hora i no has rebut el correu de confirmació, en els casos d’espectacles de pagament, comprova si s’ha realitzat el càrrec de compra en el teu compte bancari. En el cas que no aparegui, és molt probable que la compra no s’hagi realitzat correctament. Pots accedir a la teva zona personal en qualsevol moment i descarregar-te o reenviar-te les teves entrades.
   

Què puc fer si no trobo la meva entrada?

L’Ajuntament de Rubí no serà responsable en cas de pèrdua o robatori de les entrades adquirides. En els casos de reserva o compra a través d’Internet, recuperar la teva entrada és molt fàcil, només cal que accedeixis a la teva zona personal amb el teu correu i contrasenya. Un cop dins, podràs descarregar-te o reenviar-te les entrades al teu correu electrònic.
    

Quins són els termes i les condicions de les entrades?

En el moment d'adquisició d'entrades, la persona usuària accepta responsablement que:

  • Coneix la situació d’emergència sanitària causada per la malaltia infecciosa COVID-19, la simptomatologia i les conseqüències associades a la malaltia així com les recomanacions de les autoritats sanitàries respecte les mesures d’aïllament i distanciament social com la manera més efectiva per evitar l’exposició al virus.
  • Ha estat informada per l’Ajuntament de Rubí de les mesures organitzatives i de prevenció implementades i les pautes a respectar pels usuaris durant l’assistència a les activitats de Festa Major i del festival RRandom 2021 per minimitzar el contacte entre persones i reduir les oportunitats de contagi de la malaltia, i es compromet a seguir escrupolosament totes les normes, indicacions i instruccions indicades per l’Ajuntament de Rubí.
  • Ella (o algú dels que tinguin una entrada associada a la seva compra) no assistirà o no assistiran a les activitats de Festa Major i del festival RRandom 2021 en cas de presentar símptomes compatibles amb el COVID-19 o haver de romandre en aïllament domiciliari a causa d’un diagnòstic de COVID-19 o per haver tingut contacte estret amb alguna persona amb símptomes o diagnosticada de COVID-19.
  • Assumeix que l’assistència a les activitats de Festa Major i del festival RRandom 2021 implica un risc d’exposició al COVID-19, el qual comporta un risc d’infecció que es pot derivar d’accions, d’omissions i/o de negligències pròpies o de tercers, i que del contagi de la malaltia poden resultar complicacions i seqüeles físiques i psicològiques, com ara malalties greus futures, lesions personals, incapacitat permanent i fins i tot la mort. I així ho transmetrà a les persones que tinguin una entrada associada a la seva compra/reserva.
  • Accepta voluntàriament l’assumpció dels riscos descrits al punt anterior i allibera expressament de qualsevol responsabilitat a l’Ajuntament de Rubí per l’eventual contagi de COVID-19 pel sotasignant.

  

Si no has trobat resposta als teus dubtes sobre entrades, envia’ns un correu a helpdesk@koobin.cat.

T'ha estat útil aquesta pàgina?

0
4