Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Condicions i instruccions d'inscripció Consulta les instruccions per poder-te inscriure a les activitats. https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.png

Condicions i instruccions d'inscripció

Consulta les instruccions per poder-te inscriure a les activitats.

Instruccions generals a tenir en compte


  • El període d'inscripcions per als cursos, tallers i activitats de la programació de tardor de 2023 s'obrirà a partir del dijous 15 de setembre de 2023 a les 10 h.
  • Les inscripcions es podran fer a través d'Internet al web cursos.ajuntament.cat o bé de manera presencial a l'Ateneu Municipal.
  • Les inscripcions estaran obertes fins que s'exhaureixin les places.
  • La devolució de les quantitats abonades només s'efectuarà quan, per causes imputables al servei de l'activitat, aquesta no es dugui a terme. En aquest cas, el preu pagat es tornarà d'ofici a la persona interessada. L'abandonament d'un curs o taller no serà motiu de devolució.
  • L'Ateneu es reserva el dret de suspendre les activitats a les quals no s'hagin inscrit un nombre mínim de participants.

        

> Procediment per fer inscripcions a través d'Internet

Les inscripcions a través d'Internet es faran al web cursos.ajuntamentrubi.cat a partir de la data i l'hora indicats, seguint els passos següents:

  1. Accedeix al portal cursos.ajuntamentrubi.cat
  2. Clica l'opció "Accés usuaris" que trobaràs a dalt a la dreta de la pantalla.
    1. Si ja estàs registrat/da, introdueix el teu correu electrònic i la contrasenya per accedir al gestor.
    2. Si és el primer cop que utilitzes el gestor d'inscripcions, clica l'opció "Registra't ara" i omple el formulari de registre.
  3. Un cop registrat/da, clica el logotip de l'Ajuntament i accedeix a l'oferta d'activitats. Escull la que t'interessi i fes clic a "Més informació".
  4. Comprova la informació de l'activitat, i clica "Inscriu-te!". Ja t'hauràs inscrit!
      

> Procediment per fer les inscripcions presencialment

Cada persona podrà inscriure-hi un màxim de dues persones incloent-s'hi ella mateixa, i serà imprescindible aportar la informació següent: nom complet, DNI/NIF, data de naixement, adreça, correu electrònic i telèfon de contacte.
  

> Instruccions per a fer el pagament dels cursos de tardor 2023 de l'Ateneu

Prèviament a fer el pagament del curs, cal assegurar que s'ha fet la inscripció corresponent i anotar el número d'hores (aquarel·la 20 i dibuix urbà 12).

Un cop feta la inscripció, es procedeix a fer el pagament:

  1. Anar a la carpeta ciutadana, dins la seu electrònica del web de l'Ajuntament. Anar a la pestanya esquerre "Les meves dades" i clicar a "Liquidacions".
  2. Identificar-se mitjançant IDCat o certificat digital
  3. Crear una nova liquidació
  4. Seleccionar "Preu públic per a cursos a l'Ateneu Municipal"
  5. Següent
  6. Indicar el nombre d'hores i el tipus de tarifa, que és la 1ª ("inscripció cursos TIC i cursos de formació adreçat a la ciutadania").
    • Curs d'aquarel·la 20 hores
    • Curs de dibuix urbà: 12 hores
  7. Validar l'import (Aquarel·la 50€ i Dibuix urbà 30€).
  8. Un cop validat, es genera un rebut amb l'import pendent que cal abonar mitjançant targeta bancària o carta de pagament (anant al banc presencialment).
  9. Un cop pagat, enviar el justificant bancari a ateneu@ajrubi.cat indicant el curs al qual pertany.

Si per algun motiu no es pot fer telemàticament el tràmit, es pot anar presencialment a l'Ateneu en horari de matí (de 10h a 14h de dilluns a dijous) i allà se us ajudarà a realitzar el tràmit.

T'ha estat útil aquesta pàgina?

0
0