Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Servei d'acompanyament per a la sol·licitud d'ajuts per la Covid-19 Els Serveis Socials municipals han posat en marxa un punt d’acompanyament a la tramitació telemàtica d'ajuts socials per a famílies afectades per la crisi generada per la Covid-19. https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.png

Servei d'acompanyament per a la sol·licitud d'ajuts per la Covid-19

Els Serveis Socials municipals han posat en marxa un punt d’acompanyament a la tramitació telemàtica d'ajuts socials per a famílies afectades per la crisi generada per la Covid-19.

Aquest servei d'acompanyament vol donar resposta a l’increment de peticions d’ajuts socials com a conseqüència de la Covid-19. D'una banda, permet a la ciutadania accedir fàcilment al catàleg d'ajudes públiques existents i, de l'altra, l'assessora i l'acompanya en el procés de sol·licitud en línia. 

La tramitació telemàtica és sovint una dificultat per a persones que no tenen accés a la tecnologia o que no en tenen els coneixements necessaris. Aquest servei també pretén formar els usuaris i usuàries que ho necessitin de manera que assoleixin autonomia per fer aquest tipus de gestions en línia.
   

Contacte


El servei es presta presencialment a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) de Les Torres.

 Rblta. Joan Miró, s/n (davant l'edifici Rubí Forma)
 De dilluns a divendres, de 9 a 14 h
 Atenció només amb cita prèvia trucant al 93 588 70 00 (ext. 2426 i ext. 2427)   

T'ha estat útil aquesta pàgina?

0
2