Sou a: Inici / Avisos / Suspensió dels terminis administratius a causa de la crisi sanitària per la COVID-19

Suspensió dels terminis administratius a causa de la crisi sanitària per la COVID-19

Amb l'objectiu de gestionar adequadament la situació de crisi sanitària ocasionada pel coronavirus, se suspenen els termes i els terminis administratius com una de les mesures adoptades pel Reial Decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l’estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada per la COVID-19, i pel Reial decret llei 8/2020, de 17 de març, de mesures urgents extraordinàries per fer front a l'impacte econòmic i social de la COVID- 19.

El còmput dels termes i terminis es reiniciarà en el moment en què perdi vigència la normativa reguladora abans assenyalada o, si s'escau, les pròrrogues d'aquesta.

No se suspenen termes ni s'interrompen terminis d'aquells procediments i resolucions que vinguin motivats per fets justificatius de l'estat d'alarma.

En els casos en què es poguessin produir perjudicis greus per a les persones, l’Ajuntament de Rubí podrà acordar, de manera motivada, algunes mesures que es limitaran a l'estrictament necessari, sempre que les persones interessades hi estiguin d'acord.

Arribat el moment, l’Ajuntament de Rubí avisarà a través de la Seu electrònica de la data en la qual queden reactivats tots els termes i terminis.

Aquestes mesures no impedeixen que la ciutadania pugui iniciar o continuar realitzant els seus tràmits electrònics des de la Seu electrònica.

  • Compartir