Sou a: Inici / Ajuntament / Sala de premsa / Notes de premsa / Les gestions relacionades amb sancions de trànsit passen a tramitar-se a les dependències de la Policia Local

Les gestions relacionades amb sancions de trànsit passen a tramitar-se a les dependències de la Policia Local

Els tràmits a partir d’aquest dimecres 2 de maig es faran des de les instal·lacions de la Policia Local a la carretera de Terrassa, número 118
Publicat el: 02/05/2018
Les gestions relacionades amb sancions de trànsit passen a tramitar-se a les dependències de la Policia Local

El canvi d'ubicació es fa efectiu a partir d'aquest 2 de maig (Foto: Localpres)

La ciutadania que hagi de dur a terme gestions relacionades amb sancions per incompliment de la normativa viària s’hauran de dirigir a les instal·lacions de la Policia Local, a la carretera de Terrassa, número 118.

Fins ara, tràmits com consultes sobre terminis de pagament, estat de les al·legacions o bé la petició de fotografies es duien a terme des de les oficines municipals ubicades a la plaça de Pla i Pallejà. Des d’aquest dimecres 2 de maig, aquestes accions s’hauran de fer des de la nova ubicació.

Per tant, a partir d’aquest dimecres tots els ciutadans i ciutadanes que demanin informació sobre aquests tràmits hauran de ser dirigits cap a les instal·lacions de Policia Local amb l’horari d’atenció al públic, de dilluns a divendres de 9 h a 13.30 h. La resta de tràmits vinculats a infraccions a altres Ordenances i Reglaments municipals continuarà a les dependències situades en Pl. Jaume Pla i Pallejà.

  • Compartir
Pertany a:

Convocatòries de premsa

RSS
« Juliol 2020 »
DlDtDcDjDvDsDg
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Roda de premsa: Escola d'hostaleria
15-07-2020 - 12:30 / 13:00     Mercat Municipal
Contacte

Servei de Comunicació
Ajuntament de Rubí
Símbol_mapa Adreça: pl. Pere Aguilera, 1
08191 – Rubí

Símbol_auricular Telèfon: 93 588 70 00 
Joan Maronda (cap de Comunicació)