Sou a: Inici / Ajuntament / Sala de premsa / Notes de premsa / L’edifici administratiu del Cementiri Municipal s’adaptarà i modernitzarà per adequar-lo a les necessitats actuals

L’edifici administratiu del Cementiri Municipal s’adaptarà i modernitzarà per adequar-lo a les necessitats actuals

Des d’aquesta setmana i fins que finalitzin els treballs, l’oficina d’atenció a les persones usuàries s’ha traslladat temporalment al Centre Cívic del Pinar – La Cruïlla
Publicat el: 20/11/2019
L’edifici administratiu del Cementiri Municipal s’adaptarà i modernitzarà per adequar-lo a les necessitats actuals

L’edifici administratiu del Cementiri millorarà aspectes com la coberta i la seva accessibilitat (foto: Ajuntament)

Properament, l’Ajuntament de Rubí iniciarà unes obres de millora a l’edifici administratiu del Cementiri Municipal. Els treballs han de permetre adaptar i modernitzar l’equipament fent-lo accessible, redistribuint els espais interiors per optimitzar-ne l’ús i adequant la coberta. Aquesta actuació, inclosa al Pla d’inversions financerament sostenible (PIFS), tindrà una durada aproximada de tres mesos.

Pel que fa a la millora de l’accessibilitat, s’enderrocaran part dels graons que hi ha actualment per construir-hi una rampa. També es reformaran els lavabos i, en el cas dels masculins, s’ampliaran per a fer-los adaptats.

Amb l’objectiu d’adequar l’edifici a les necessitats actuals, també es duran a terme tot un seguit d’actuacions de reforma interior, que permetran separar la zona administrativa de la de magatzem i taller, adaptant els serveis i vestidors a cadascun dels usos. L’antiga sala d’autòpsies ─actualment en desús─ i la zona d’espera es destinaran a una futura zona administrativa. Aquesta estarà composada per una sala d’administració, un despatx per atendre les visites i un arxiu. I l’actual despatx es convertirà en una sala de descans i office pels treballadors no administratius.

Per últim, també s’adequarà la coberta de l’edifici, substituint el revestiment actual de plaques de fibrociment per nous panells amb aïllament tèrmic. També s’aprofitarà per retirar els dipòsits inutilitzats d’aquest mateix material i per millorar l’evacuació d’aigües pluvials de la coberta central.

Les obres, que encara no tenen data d’inici fixada, les durà a terme l’empresa Tempo Facility Services, SLU per un import de 135.540,11 euros. L’actuació és previst que s’allargui uns tres mesos.

Trasllat temporal de l’oficina d’atenció
Amb motiu de l'imminent inici d’aquestes obres, l'oficina d'atenció a les persones usuàries s’ha traslladat temporalment a les dependències del Centre Cívic del Pinar - La Cruïlla. Un cop finalitzin els treballs, el servei s'ubicarà de nou al Cementiri. 

A les dependències del Pinar (93 588 70 00 – ext. 1461), l’horari d’atenció al públic és de dilluns a dijous, de 9 a 13 h.

Coincidint amb les vacances de Nadal, l'oficina estarà tancada del 20 de desembre al 7 de gener, ambdós inclosos. Durant aquestes dates, caldrà dirigir-se a les dependències municipals de la carretera de Terrassa, 116, 1r pis.

  • Compartir
Pertany a:

Convocatòries de premsa

RSS
« Desembre 2019 »
DlDtDcDjDvDsDg
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Inauguració de l’exposició 'Diorames de Nadal 2019'
15-12-2019 - 12:00 / 13:00     Espai Expositiu Aula Cultural
Contacte

Servei de Comunicació
Ajuntament de Rubí
Símbol_mapa Adreça: pl. Pere Aguilera, 1
08191 – Rubí

Símbol_auricular Telèfon: 93 588 70 00 
Joan Maronda (cap de Comunicació)