Sou a: Inici / Ajuntament / Sala de premsa / Notes de premsa / L’Ajuntament manté el seu criteri sobre l’exigència del tràmit ambiental en relació al projecte d’abocador de Can Balasc

L’Ajuntament manté el seu criteri sobre l’exigència del tràmit ambiental en relació al projecte d’abocador de Can Balasc

La Junta de Govern Local ha acordat requerir a AJK Inversiones Cantábricas y Portuarias SL l’aportació de l’estudi d’impacte ambiental, així com l’esmena de deficiències del projecte
Publicat el: 06/03/2020
L’Ajuntament manté el seu criteri sobre l’exigència del tràmit ambiental en relació al projecte d’abocador de Can Balasc

L'Ajuntament de Rubí insisteix en la necessitat de l'informe d'impacte ambiental (foto: Ajuntament de Rubí)

En la línia de l’acord adoptat per la Junta de Govern Local de 21 de novembre de 2019, aquest òrgan de govern municipal ha acordat aquest divendres requerir a l’entitat mercantil AJK Inversiones Cantábricas y Portuarias, SL que, en el termini de deu dies, doni compliment al requeriment contingut en aquell acord, relatiu a l’aportació de l’estudi d’impacte ambiental així com a l'esmena de les deficiències assenyalades en els informes tècnics municipals emesos en relació a la sol·licitud d’aprovació prèvia del Projecte d’Actuació Específica (PAE), presentada l’octubre de 2019 per la mateixa mercantil.  

En l’acord adoptat per la Junta de Govern Local el passat 21 de novembre de 2019, en què es va admetre a tràmit la sol·licitud presentada per la mercantil AJK Inversiones Cantábricas y Portuarias, SL, ja se la va requerir per tal que aportés l’estudi d’impacte ambiental a la documentació del projecte o bé que acredités que havia aportat l’estudi a l’expedient que tramita la Direcció General de Qualitat Ambiental, circumstància que no s’ha produït.

Per la seva banda, els serveis tècnics de l’Ajuntament han procedit a l’anàlisi del PAE i han conclòs que és necessari esmenar el projecte presentat en els termes que consten als informes emesos a l’efecte.

D’acord amb la legislació vigent, tant el requeriment d’aportació de documentació per l’interessat com el d’esmena de deficiències comporten la suspensió del termini de tramitació del procediment per un període de deu dies.

  • Compartir
Pertany a:

Convocatòries de premsa

RSS
« Març 2020 »
DlDtDcDjDvDsDg
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Contacte

Servei de Comunicació
Ajuntament de Rubí
Símbol_mapa Adreça: pl. Pere Aguilera, 1
08191 – Rubí

Símbol_auricular Telèfon: 93 588 70 00 
Joan Maronda (cap de Comunicació)