Sou a: Inici / Ajuntament / Sala de premsa / Notes de premsa / L’Ajuntament convoca entitats i associacions de veïns a una sessió participativa sobre el Pla local de residus

L’Ajuntament convoca entitats i associacions de veïns a una sessió participativa sobre el Pla local de residus

L’objectiu del consistori és que la redacció final d’aquest document sigui fruit del treball conjunt entre l’administració i la ciutadania
Publicat el: 21/02/2017
L’Ajuntament convoca entitats i associacions de veïns a una sessió participativa sobre el Pla local de residus

L’objectiu de la jornada és recollir les idees de la ciutadania en matèria de prevenció i gestió de residus

El proper dimarts 28 de febrer, les entitats i les associacions de veïns tindran una nova oportunitat per aportar idees sobre la prevenció i gestió dels residus a la ciutat. Les propostes recollides en aquesta jornada, així com en la resta de sessions participatives que s’han organitzat fins ara, serviran per dibuixar les línies de treball del Pla local de residus, que ara s’està redactant.

El pla té l’objectiu d’establir l’estratègia de treball en la prevenció, la reutilització i la gestió de residus municipals durant el període 2017-2022, cercant la reducció de la producció de residus i l’augment dels valors actuals de reutilització i reciclatge. Aquest document també té la finalitat de millorar la qualitat del servei, impactar positivament en el medi ambient i buscar estratègies per evitar l’augment del cost que suposaria un augment de la generació de residus i l’estancament en els valors de reciclatge.

El consistori ja ha recollit les propostes de diversos col·lectius, entre ells del Consell de la Infància i l’Adolescència, del Consell de la Gent Gran i dels representants dels partits polítics. Ara, l’Ajuntament torna a convocar les entitats i les associacions de veïns amb l’objectiu que tothom pugui fer les seves aportacions. La jornada participativa tindrà lloc el 28 de febrer, a les 18 h, a l’edifici Rubí+D. Properament, també es realitzarà una sessió de treball amb personal municipal.

Paral·lelament, la ciutadania a títol individual també podrà dir-hi la seva a través d’un qüestionari que es penjarà properament al web municipal i del qual també se’n repartiran exemplars impresos, que estaran a disposició dels rubinencs.

Pels volts de l’estiu se celebrarà una reunió de retorn amb l’objectiu que els participants puguin prioritzar les línies de treball que el consistori hagi marcat en base a les idees recollides durant les diferents sessions participatives.

Aquest projecte de ciutat pot tenir un gran impacte. Fins i tot pot significar la modificació del sistema de recollida actual. Per aquest motiu ens sembla tan important la implicació de la ciutadania i el treball conjunt”, ha explicat el regidor de Medi Ambient, Moisés Rodríguez. 

  • Compartir
Pertany a:

Convocatòries de premsa

RSS
« Novembre 2019 »
DlDtDcDjDvDsDg
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Contacte

Servei de Comunicació
Ajuntament de Rubí
Símbol_mapa Adreça: pl. Pere Aguilera, 1
08191 – Rubí

Símbol_auricular Telèfon: 93 588 70 00 
Joan Maronda (cap de Comunicació)