Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’Ajuntament inicia el procés de selecció pel nou programa de formació del SEFED 2012 El programa de Simulació d’Empreses amb Finalitats Educatives (SEFED) té una durada de sis mesos. https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.png

L’Ajuntament inicia el procés de selecció pel nou programa de formació del SEFED 2012

El programa de Simulació d’Empreses amb Finalitats Educatives (SEFED) té una durada de sis mesos.
L’Ajuntament de Rubí ha iniciat el procés de selecció de les persones aturades que vulguin participar en l’edició del programa de Simulació d’Empreses amb Finalitats Educatives (SEFED) de l’Institut de Promoció Econòmica i Social (IMPES) per a l’any vinent.

Aquest programa de formació treballa per capacitar a les persones en totes les competències necessàries per poder treballar com a administratius/ves polivalents per a pimes, utilitzant la metodologia de la simulació d’empreses. Les alumnes, ja que les persones que es presentin han de ser dones a partir de 16 anys, en situació d’atur i inscrites a l’Oficina de Treball de la Generalitat (OTG), rebran, durant el sis mesos de durada del curs, coneixements sobre comptabilitat, gestió comercial, recursos humans i recepció, a través de l’empresa simulada Rubinetti, que es dedica a la fabricació i comercialització d’aixetes i complements de bany.

Per a l’edició de 2012, el curs del SEFED compta amb 30 places i atorgarà, a qui l’hagi cursat, un certificat de professionalitat en activitats de gestió administrativa i pràctiques en empresa, que suposarà que les persones que l’hagin cursat podran homologar parcialment la formació rebuda dintre del Cicle Formatiu de Grau Mig de Gestió Administrativa.

Aquelles persones interessades han d’anar a formalitzar la preinscripció a l’Institut de Promoció Econòmica i Social (IMPES), Edifici Rubí + D, rambleta Joan Miró, s/n, 08191 – Rubí, de 9 a 13 h (de dilluns a divendres) i de 16 a 18 h (de dilluns a dijous), al tel. 93 581 39 00, o a través de l'IMPES.