Agenda

RSS
« Juliol 2019 »
DlDtDcDjDvDsDg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Concert Swing Lindy Hoppers
16-07-2019 - 19:00 / 20:30     Terrassa de la Biblioteca
Little Chef in English
17-07-2019 - 18:00 / 19:00     Auditori de la Biblioteca
Dijous Rebaixes, Refresques
18-07-2019 - 18:00 / 20:30     Illa de vianants
Sou a: Inici / Agenda / El nou consumidor és 3.0, com complir les seves expectatives

El nou consumidor és 3.0, com complir les seves expectatives

Quan 15/05/2019
On Sala Fòrum, Masia Can Serra - Carrer de Can Serra, 3
Correu electrònic de contacte
Telèfon de contacte 935887000 ext 1437
Assistents Empreses i persones emprenedores
Afegeix un esdeveniment al calendari vCal iCal

Formació de 8 hores dividida en 2 sessions els dies 15 i 22 de maig de 2019

OBJECTIUS 

  • Saber com són i què n’esperen de tu les noves generacions (millennials, centennials, etc.) -i les no tan noves però amb hàbits renovats de consum-.
  • Conèixer molt bé les seves inquietuds i exigències cap al mercat: aprendre a emprar l’empatia per definir un discurs encertat i amb el qual se sentin identificats.


Inscripció gratuïta aquí

Més informació sobre aquest esdeveniment…

  • Compartir
Pertany a: