Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

La Xarxa Rubí Empresa presenta el 'coaching' com a via per aprendre a vendre de forma innovadora L’Oficina de Serveis a l’Empresa organitza trobades de grup amb empresaris de Rubí per potenciar el networking i millorar les vendes https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.png

La Xarxa Rubí Empresa presenta el 'coaching' com a via per aprendre a vendre de forma innovadora

L’Oficina de Serveis a l’Empresa organitza trobades de grup amb empresaris de Rubí per potenciar el networking i millorar les vendes

La coacher empresarial Anna Riesco, a la sessió grupal de Xarxa Rubí Empresa.
La coacher empresarial Anna Riesco, a la sessió grupal de Xarxa Rubí Empresa

La Xarxa Rubí Empresa, impulsada per l’Ajuntament de Rubí dins el Pla de mesures anticrisi 2014 amb l’objectiu de generar dinàmiques de relació i inversió entre les empreses locals i potenciar projectes amb component tecnològic i innovador, ha celebrat aquesta setmana la seva tercera sessió grupal.

L’Oficina de Serveis a l’Empresa (OSE) ha convidat els empresaris participants en el projecte a una sessió de coaching i role play amb Anna Riesco i Sònia Caballero, de FundAres Coaching & Business. Un total de 17 empresaris rubinencs han posat en pràctica a la Masia Can Serra tècniques de coaching que els han de permetre atrevir-se a créixer, atraure i fidelitzar clients, i dedicar temps i recursos a la innovació com a forma de pensament i acció.

En el marc d’aquesta sessió grupal, s’ha proposat els assistents sortir de la seva zona de confort com a pas imprescindible per millorar les vendes. Segons els experts, atrevir-se a plantejar qüestions incòmodes per saber per què es perden clients, tenir el coratge de demanar ajuda i col·laboració, i aprendre a detectar automatismes limitadors són algunes de les claus per millorar l’estructura personal i possibilitar així els canvis en un negoci. Els empresaris convocats, de diversos sectors, han manifestat les seves ganes d’innovar i de buscar sinergies, i s’han atrevit a trencar esquemes mentals i a participar en tots els exercicis proposats.

Després d’una primera sessió de grup dedicada a conèixer les tendències de mercat i una segona centrada en la presentació de casos d’èxit, aquesta tercera trobada tenia com a objectiu posar en valor les estratègies d’innovació empresarial com a única forma de deixar enrere la rutina i assolir nous objectius de vendes. La sessió s’ha complementat amb una introducció a les xarxes socials professionals més importants: LinkedIn i Twitter.

L’Ajuntament, a través de l’OSE, ofereix assessorament, acompanyament i impuls als emprenedors i empresaris locals per tal de millorar la cohesió i la inversió en la xarxa empresarial de Rubí, potenciar el kilòmetre 0 i generar llocs de treball.