La Font del Ferro reforça la venda de plantes amb motiu de les festes nadalenques
Amb l’arribada de les festes nadalenques, la societat municipal Font del Ferro reforça la venda de varietats pròpies d’aquestes dates. Així, aquest dijous i divendres, l’empresa comercialitzarà a la seva parada del Mercat Municipal plantes de Nadal, arbres, ramets de la sort, eucaliptus, ciclàmens, plantes aromàtiques i de temporada. Els clients podran adquirir aquests productes de 8 a 13 h en un punt de venda que lluirà una imatge renovada i més visible.
La campanya comercial de Nadal tindrà continuïtat la setmana vinent en els següents horaris: dijous 20 de desembre, de 8 a 12 h; i divendres 21, de 8 a 13 h.
Fora d’aquestes dates, l'empresa municipal dedicada a la inserció laboral de les persones amb diversitat intel·lectual posarà a disposició dels rubinencs i rubinenques plantes nadalenques i d’altres varietats a les seves instal·lacions de Ca n’Oriol de dilluns a divendres de 9 a 14 h.