Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’Oficina d’Atenció i Suport a les Entitats arrenca la seva oferta formativa de tardor Fiscalitat, comunicació i comptabilitat per a associacions són els temes que es tractaran als cursos de formació per a entitats que impulsa l’OASE a la seva oferta formativa de tardor https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.png

L’Oficina d’Atenció i Suport a les Entitats arrenca la seva oferta formativa de tardor

Fiscalitat, comunicació i comptabilitat per a associacions són els temes que es tractaran als cursos de formació per a entitats que impulsa l’OASE a la seva oferta formativa de tardor

L'Ateneu acollirà totes les sessions formatives / Foto: Localpres.
L'Ateneu acollirà totes les sessions formatives / Foto: Localpres

L’Oficina d’Atenció i Suport a les Entitats (OASE) posa en marxa l’oferta formativa de tardor amb l’objectiu d’oferir eines i recursos per a la millora del funcionament de les associacions de Rubí. Es tracta de tres cursos que tractaran les obligacions fiscals de les entitats, la comunicació i màrqueting associatiu així com la comptabilitat.

Totes les sessions tindran lloc a l’Ateneu i les inscripcions s‘han de fer a través del correu electrònic .

Les obligacions fiscals de les associacions
La primera proposta aprofundirà en les qüestions fiscals. Seran dues sessions, el 18 i el 20 d’octubre de 18.30 a 21h., on s’explicarà quins són els impostos que han d’afrontar les entitats; com l’IVA, l’Impost de Societats, per exemple; i els tràmits que cal dur a terme, entre d’altres qüestions. Les persones interessades a participar en aquesta formació ja poden fer efectiva la inscripció fins al 14 d’octubre.

Eines de comunicació i màrqueting per a entitats
Al novembre, tindrà lloc la segona formació que incidirà en l’àmbit comunicatiu de les associacions. Donar-se a conèixer, treure profit de les noves tecnologies i tècniques de màrqueting seran els punts que s’hi tractaran. En aquest cas, seran tres sessions, 22, 24 i 29 de novembre de 19 a 21 h. Les inscripcions s’obriran del 7 al 18 de novembre.

La comptabilitat de les entitats. Què hem de saber?
La tercera unitat formativa tindrà lloc al desembre i consistirà en la presentació del mapa de les obligacions documentals en matèria comptable de les entitats: llibre diari, pressupost anual, entre d’altres. Serà una única sessió el 14 de desembre de 18.00 a 21.00 h. Les inscripcions s’han de fer efectives entre el 28 de novembre i el 9 de desembre.

En cas que s’exhaureixin les places d’una formació, s’atorgaran dues places preferents per a cada entitat.

Per obtenir més informació, cal trucar al 93 588 74 73 o bé contactar a través del correu electrònic a l’adreça .