Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’Ajuntament reforça el servei d’autobús urbà en hores punta de matí i tarda a les línies 4 i 5 El divendres 24 d’abril, RubíBus va registrar un total de 814 passatgers, la xifra més alta des del 19 de març, quan es va aplicar la primera reducció del servei https://www.rubi.cat/ca/actualitat/noticies/l2019ajuntament-reforca-el-servei-d2019autobus-urba-en-hores-punta-de-mati-i-tarda-a-les-linies-4-i-5/@@images/image/preview

L’Ajuntament reforça el servei d’autobús urbà en hores punta de matí i tarda a les línies 4 i 5

El divendres 24 d’abril, RubíBus va registrar un total de 814 passatgers, la xifra més alta des del 19 de març, quan es va aplicar la primera reducció del servei
Les línies 4 i 5 de RubíBus es reforcen en hora punta (foto: Ajuntament de Rubí).
Les línies 4 i 5 de RubíBus es reforcen en hora punta (foto: Ajuntament de Rubí)

A partir d’aquest dilluns, 27 d’abril, es reforça el servei de transport públic urbà en hores punta de matí i tarda a les línies 4 (Estació Rubí+D – Can Rosés) i 5 (Can Rosés – Estació Rubí+D), passant a oferir la freqüència de pas habitual prèvia a la situació d’emergència sanitària derivada de la Covid-19. L’Ajuntament ha introduït aquest reforç amb l’objectiu de satisfer la demanda de persones usuàries en aquestes línies i complir, a la vegada, la directriu de no superar el 33% d’ocupació dels vehicles. Així, a nivell global, Rubíbus opera al 71% aquests dies.

L'Ajuntament està estudiant possibles solucions per tal de reforçar la resta de línies que, en moments puntuals, puguin tenir problemes de major demanda. Ara per ara, la resta del servei continua operant amb les mateixes freqüències de pas dels darrers dies: les línies 1, 2, 3, 4 i 5 funcionen al 50%, amb un reforç en hores punta de matí i tarda a les línies 1, 2 i 3, mentre que les línies 6 i 7 funcionen com és habitual. Els horaris excepcionals vigents es poden consultar a www.rubibus.com.

El divendres 24 d’abril, RubíBus va registrar un total de 814 passatgers, la xifra més alta des del 19 de març, quan es va aplicar la primera reducció del servei. Aquesta xifra suposa un 88,85% menys del que és habitual en un dia laborable.

Publicat a