Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’Ajuntament fa equip amb el comerç local i les entitats esportives organitzant conjuntament la campanya 'Rubí, on visc, on compro' En aquesta ocasió, la iniciativa està protagonitzada per tres esportistes d’equips d’elit de la ciutat https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.png

L’Ajuntament fa equip amb el comerç local i les entitats esportives organitzant conjuntament la campanya 'Rubí, on visc, on compro'

En aquesta ocasió, la iniciativa està protagonitzada per tres esportistes d’equips d’elit de la ciutat

La presentació de 'Rubí, on visc, on compro' ha tingut lloc a les instal·lacions del CN Rubí, un dels espais on es pot veure la imatge de la campanya (foto: Localpres).
La presentació de 'Rubí, on visc, on compro' ha tingut lloc a les instal·lacions del CN Rubí, un dels espais on es pot veure la imatge de la campanya (foto: Localpres)

L’Ajuntament de Rubí, conjuntament amb l’associació Comerç Rubí i el Mercat Municipal, ha engegat una nova edició de la campanya Rubí, on visc, on compro, orientada a promocionar el comerç local i reforçar alhora el sentiment de pertinença de la ciutadania. En aquesta ocasió, la iniciativa està protagonitzada per tres esportistes d’equips d’elit del municipi que expliquen com, des de sempre, compren a les botigues de la seva ciutat.

Es tracta d’Alba Laguna, del Rubí Futbol Sala, Albert Margarit, de l’Hoquei Club Rubí Cent Patins, i Ferran Pasqual, de la secció de waterpolo del Club Natació Rubí. Tots tres destaquen la diversitat i qualitat dels productes que es poden trobar a la ciutat, la proximitat i el tracte familiar dels botiguers, i l’evolució positiva que ha experimentat el comerç local en els darrers anys. 

L’alcaldessa, Ana María Martínez, ha parlat dels dos valors fonamentals que transmet aquesta nova campanya: “D’una banda, l’excel·lència que podem trobar al nostre comerç ─ells tres també són una mostra de l’excel·lència esportiva de la ciutat─ i, de l’altra, el treball en equip, ja que formen part de disciplines esportives de joc col·lectiu”. En aquest sentit, Martínez ha fet un símil, assegurant que “l’Ajuntament també fa equip amb el comerç de la ciutat, juntament amb la ciutadania, perquè d’aquesta manera el que aconseguim són resultats també d’excel·lència”. L’alcaldessa ha comentat que el seu equip de govern té un model claríssim de comerç, que passa per la proximitat i la cohesió social”. I també ha destacat el compromís amb la pràctica esportiva, especialment entre els més joves, com ho demostren per exemple els ajuts a la pràctica esportiva que el consistori impulsa per garantir que tots els nens i nens tinguin accés a l’esport. Aquest any, l’Ajuntament hi destina una partida de 80.000 euros, que es concedeixen segons la renda anual de la unitat familiar.

Per la seva banda, Miquel Ortuño, president de l’associació Comerç Rubí, ha explicat que el nom de la campanya ─Rubí, on visc, on compro─ ja ho diu tot: “Hem de fer ciutat. I una manera de fer ciutat és potenciant el comerç, que dona alegria al municipi i fa que la ciutat avanci endavant. De fet, el comerç té una funció tant econòmica com social”. Ortuño també ha avançat que, a partir de la segona setmana de juliol, els rubinencs i rubinenques trobaran 60.000 rasca-rasques a les botigues de Comerç Rubí (incloent el Mercat Municipal), que repartiran un total de 4.000 premis, entre premis directes, promocions i descomptes per comprar al comerç local.

El president de Comerç Rubí també ha recordat que aquest dissabte se celebrarà la 12a edició de la Botiga al Carrer, en la qual hi participaran més d’un centenar d’establiments ─entre ells el Mercat Municipal, que ho farà per primera vegada─.