Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’Ajuntament de Rubí disposarà d'una plataforma de licitació electrònica Els tràmits relacionats amb la contractació pública guanyaran agilitat amb la posada en marxa d’una plataforma electrònica destinada als processos de licitació pública https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.png

L’Ajuntament de Rubí disposarà d'una plataforma de licitació electrònica

Els tràmits relacionats amb la contractació pública guanyaran agilitat amb la posada en marxa d’una plataforma electrònica destinada als processos de licitació pública

La plataforma estarà operativa a l'abril.
La plataforma estarà operativa a l'abril

L'Ajuntament de Rubí treballa en la posada en marxa d’una plataforma electrònica de licitació pública amb l’objectiu de facilitar els tràmits de contractació pública en procediments Oberts no harmonitzats, Simplificats i Super simplificats. D’aquesta manera, es dotarà de major rapidesa a tràmits i gestions així com es fa un pas més en l’apropament de l’administració a la ciutadania i la seva modernització. A més, aquesta iniciativa adapta el procediment a la legislació actual que requereix incorporar el format electrònic en la contractació pública.

Aquest servei beneficiarà a usuaris i administració ja que suposa un estalvi de temps i diners a l’hora que implica un increment de la transparència, millora la concurrència i participació del teixit empresarial.

A partir de l'abril, les empreses que vulguin participar en els processos de contractació pública de l’Ajuntament Oberts no harmonitzats , Simplificats i Supersimplificats, hauran de presentar les seves ofertes de forma totalment electrònica a través d'internet, per mitjà de la seu de licitació electrònica.

En el procés d’implementació de la plataforma de licitacions electròniques es preveu incorporar progressivament totes les modalitats de contractació, integrant en una segona fase els  procediments subjectes a regulació harmonitzada i demés modalitats excloses inicialment.

Aquesta plataforma s’ha contractat amb l’empresa VORTAL, que compta amb un servei de suport tècnic al licitador. Conjuntament amb l’entrada en funcionament de la plataforma de licitació electrònica, el consistori organitzarà una jornada informativa adreçada a les empreses per donar a conèixer l’ús de la plataforma.

Per a qualsevol dubte, aclariment o assessorament  sobre el funcionament del servei es podrà contactar directament amb el servei d’atenció al client de VORTAL al telèfon 902020290, de dilluns a divendres de 9h a 19h, o bé a través del correu info@vortal.es .

També hi ha disponible l’adreça de correu electrònic corporatiu contractació@ajrubi.cat per resoldre qualsevol qüestió relacionada amb la licitació electrònica dels expedients.