Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Els ajuts de menjador escolar es podran sol·licitar a partir del 10 de maig Les famílies que vulguin optar a les ajudes corresponents al curs 2021-2022 han de fer el tràmit prioritàriament de forma telemàtica https://www.rubi.cat/ca/actualitat/noticies/els-ajuts-de-menjador-escolar-es-podran-sol-licitar-a-partir-del-10-de-maig/@@images/image/preview

Els ajuts de menjador escolar es podran sol·licitar a partir del 10 de maig

Les famílies que vulguin optar a les ajudes corresponents al curs 2021-2022 han de fer el tràmit prioritàriament de forma telemàtica
Els ajuts de menjador escolar els atorga el Consell Comarcal (foto: Ajuntament de Rubí – César Font).
Els ajuts de menjador escolar els atorga el Consell Comarcal (foto: Ajuntament de Rubí – César Font)

Les famílies que vulguin rebre un ajut de menjador escolar durant el curs 2021-2022 podran fer la seva sol·licitud entre el 10 i el 28 de maig. La petició s’haurà de presentar preferentment de manera telemàtica a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament.

Els ajuts de menjador escolar els atorga el Departament d’Educació a través del Consell Comarcal del Vallès Occidental i s’adrecen a alumnat de centres d’ensenyament obligatori i de segon cicle d’educació infantil. Les beques cobreixen el 70% o el 100% del preu del servei, en funció del llindar de renda de la unitat familiar. En alguns casos, però, l'Ajuntament complementa els ajuts parcials amb recursos propis per tal de garantir a aquestes famílies una cobertura total.

Com ja va passar en la convocatòria anterior, enguany s'hauran de presentar les so·licituds prioritàriament de manera telamàtica, emplenant un formulari que es publicarà a la Seu Electrònica de l’Ajuntament a partir del 10 de maig. Per fer-ho caldrà disposar de certificat electrònic (idCAT o eDNI) o bé estar donats d’alta al servei idCAT mòbil, gestió que es pot completar de forma immediata a través d'Internet.

Per acompanyar la ciutadania que tingui dificultats en la realització del tràmit de manera telemàtica, l’Ajuntament posarà a la seva disposició un servei de suport entre el 10 i el 28 de maig. Les persones que necessitin rebre aquest assessorament podran demanar cita prèvia del 10 al 14 de maig, trucant al 93 588 70 00 (extensió 4114) o bé enviant un correu electrònic a bequesmenjador@ajrubi.cat.

Aquesta setmana, els diferents centres educatius estan rebent tota la informació sobre la convocatòria. Del 24 al 28 de maig, les famílies que no hagin pogut fer el tràmit de manera telemàtica tindran la possibilitat de lliurar la sol·licitud presencialment a la seva escola.

Per al present curs 2020-2021, es van rebre 2.435 sol·licituds d’ajuts de menjador.