Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Aquest Nadal, el ‘Rubí, on visc, on compro’ agraeix la fidelitat de la clientela cap al comerç local Dos dels establiments protagonistes de la campanya d’impuls al comerç local de l’Ajuntament de Rubí, Montverd i La Tata, són els guanyadors de les millors iniciatives comercials de l’any i rebran 5.000 euros cadascun https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.png

Aquest Nadal, el ‘Rubí, on visc, on compro’ agraeix la fidelitat de la clientela cap al comerç local

Dos dels establiments protagonistes de la campanya d’impuls al comerç local de l’Ajuntament de Rubí, Montverd i La Tata, són els guanyadors de les millors iniciatives comercials de l’any i rebran 5.000 euros cadascun

El regidor de comerç, l’alcaldessa, el president de Comerç Rubí i els guanyadors de les millors iniciatives comercials (foto: Ajuntament de Rubí  - Localpres).
El regidor de comerç, l’alcaldessa, el president de Comerç Rubí i els guanyadors de les millors iniciatives comercials (foto: Ajuntament de Rubí - Localpres)

L'Ajuntament de Rubí posa en marxa la campanya d'impuls al comerç local 'Rubí, On visc, on compro' que promou el teixit comercial de la ciutat coincidint amb les festes nadalenques. A través de diversos elements comunicatius, el "Rubí, on visc, on compro" d'aquest Nadal és un agraïment de la ciutat i dels comerciants de Rubí a la fidelitat de la seva clientela. "Tenim un teixit comercial competitiu, innovador i compromès amb la ciutat que és motor econòmic de Rubí", explica l'alcaldessa, Ana María Martínez Martínez. Durant la presentació de la campanya, la màxima edil ha posat l'accent en el fet que la campanya té un vessant identitari, que fomenta el sentit de pertinença a Rubí; i un d'econòmic, que realça l'oferta comercial de la ciutat. Paral·lelament, la campanya de Nadal d'aquest any també té un vessant social que s'ha treballat amb la Font del Ferro: els 172 establiments adherits a Comerç Rubí llueixen arbres de Nadal de fusta elaborats a l'empresa municipal que ofereix una alternativa formativa i laboral per a les persones adultes amb discapacitat psíquica del municipi. "Fa temps que treballem perquè la feina que es fa des de la Font del Ferro tingui més sentit i sigui més visible. Enguany ens fa molta il·lusió incorporar-los a la celebració del Nadal i potenciar també el seu pla social", conclou Martínez que també ha destacat que el paper del comerç de proximitat per crear identitat i cohesió social.
Miquel Ortuño Anadon president de Comerç Rubí, ha insistit en el fet que la campanya de Nadal és la més important de l'any pels establiments comercials. "Rubí, On Visc, On Compro té molt sentit per nosaltres: ens diu que som una comunitat. Per aquesta campanya de Nadal hem organitzat activitats de dinamització i tenim els carrers molt ben decorats. Els comerciants de Rubí coneixem la nostra clientela i oferim un tracte personalitzat perquè al final són els nostres veïns i veïnes", ha dit.

Millors iniciatives comercials de l'any
Dos dels establiments protagonistes de la campanya 'Rubí, On Visc, On compro' d'aquest any, La Tata i Montverd, han estat també els guanyadors dels premis a les millors iniciatives comercials de l'any i s'han endut un premi de 5.000 euros cadascun. L'Ajuntament de Rubí convoca aquestes ajudes per tal de fomentar la implantació de noves activitats comercials i l'emprenedoria comercial, promoure l'ocupació de locals buits, dinamitzar les diferents zones comercials de la ciutat i potenciar el comerç de proximitat. El jurat, presidit pel regidor de comerç, Moisés Rodríguez Cantón, ha valorat de la fruiteria Montverd, regentada per Rafael Montosa Salas, la seva aposta per l'illa de vianants. L'establiment s'ha traslladat al carrer Maximí Fornés donant vida a un local que feia anys que estava buit i ofereix productes de comerç just en un model de negoci que cuida la sostenibilitat, el reciclatge i la responsabilitat social amb proveïdors rubinencs. De l'establiment de rebosteria del carrer Rafael de Casanovas La Tata, propietat de Maria Ruiz Gómez s'ha premiat que ofereix un producte únic a la ciutat que complementa amb tallers i activitats paral·leles. Ruiz havia treballat com a secretària de direcció en una empresa durant 28 anys i compaginava la feina amb la realització de tallers de cuina. Va obrir el blog Las recetas de la tata al 2013 i la bona acollida de la seva proposta en línia l'han empès a iniciar el seu propi projecte empresarial. "Va ser un goig ser personalment en el moment del veredicte, perquè realment va ser molt difícil triar: totes les propostes eren bones. És un premi per tots. Aquests premis a les millors iniciatives comercials ens parlen del potencial del comerç de Rubí i de la ciutat", ha dit Rodríguez. Aquest any han optat als premis 10 establiments comercials.