Màrqueting i publicitat local: 9 maneres de comunicació offline i online. Accions clau en publicitat post-COVID-19
Aquesta activitat ja ha finalitzat
- https://www.rubi.cat/ca/actualitat/agenda/marqueting-i-publicitat-local-9-maneres-de-comunicacio-offline-i-online-accions-clau-en-publicitat-post-covid-19
- Màrqueting i publicitat local: 9 maneres de comunicació offline i online. Accions clau en publicitat post-COVID-19
- 2021-04-22T10:00:00+02:00
- 2021-04-22T12:00:00+02:00
- Formació empresarial
-
10:00
- En línia
- alv@ajrubi.cat
- 93 588 70 00 ext. 1437
-
- Persones emprenedores, empreses, pimes, professionals, autònoms/es...
- Organitzador: Oficina de Serveis a l'Empresa (OSE)
- Preu: Gratuït
- Cal inscripció prèvia: Sí
- Afegiu l'esdeveniment al calendari
Programa
OBJECTIUS
- Donar a conèixer 9 tipologies de publicitat local i aprofundir en els objectius i preus d’aquestes.
CONTINGUTS
- Introducció a la publicitat i la comunicació.
- Torretes i banderoles.
- Marquesines.
- “Flyers” i bustiada.
- Publicitat als autobusos.
- Premsa local: impresa i digital.
- SMM - publicitat a les xarxes socials.
- SEM - anuncis als cercadors.
- SEO - Google Maps / Google My Business.
Més informació
Destinataris: Persones emprenedores, empreses, pimes, professionals, autònoms/es...
Data: 22 d’abril del 2021
Horari: De 10.00 a 12.00 h
Modalitat: Formació en línia. Les persones inscrites rebran un enllaç per accedir a la formació uns dies abans del seu inici.
Ponent: Carles Gili // CG Entusiasta Digital
PLACES LIMITADES
Aquesta formació està valorada en 240 €. Està subvencionada al 100% i, per tant, no suposa cap despesa per al participant.
L'organització es reserva el dret d'anul·lar les jornades formatives que no tinguin un mínim de participants.
Durant la sessió formativa es podran realitzar fotografies i/o gravacions audiovisuals. La inscripció a l'acte porta implícit el consentiment per poder publicar fotografies o documents videogràfics on la persona inscrita pot aparèixer.
Organitza:
Amb el suport de: